de eerste klimmetjes - Reisverslag uit Sorde-l'Abbaye, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu de eerste klimmetjes - Reisverslag uit Sorde-l'Abbaye, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

de eerste klimmetjes

Blijf op de hoogte en volg Dyon

05 Oktober 2016 | Frankrijk, Sorde-l'Abbaye

Vanochtend waren we weer niet te houden. De afspraak was om 8 uur vertrekken bij daglicht maar om 7:30 uur reden we vanaf het hotel weg, uitgezwaaid door de uiterst vriendelijke eigenaresse. Maar niet echt!!!
Bij aankomst gisteren viel ze al uit omdat ik per ongeluk een klimop in de gang aanraakte met mijn bagage. Toen ik zei dat het maar van plastic was sneerde ze: ik ook! Gisteren wel correct gegeten in het hotel alleen er zaten maar drie tafels. De genoemde menu prijs van € 13 bleek inclusief wijn en water te zijn.
Ook vandaag ging de tocht voorspoedig alleen was het een grijze dag met zelfs wat miezer.
De lunch gekocht bij Carrefour in Dax en voor de deur genuttigd. Op dat moment hadden we er 68 km opzitten van de kleine 100 die we vandaag gefietst hebben. Na de middag twee aardige

• 05 Oktober 2016 - 16:50

Carla:

Het is hier behoorlijk fris, maar nog geen miezer....Gezellige eigenaresse getroffen dus !!!!
    Weer een stapje dichter naar jullie doel. We leven mee !!!! Succes Carla en Corné

• 05 Oktober 2016 - 17:29

Ans:

De voorspellingen zagen er toch beter uit, hier een zonnige dag maar ook fris begonnen.
    Fin dat het goed gaat, op de eigenaresse na dan.
    Lekker genieten de tocht, elkaar en het fietsen.
    Dikke kus

• 05 Oktober 2016 - 18:16

Geert:

Van die prijzen zou ik ook knap chagrijnig worden. Veel succes met de komende heuvels. Groetjes Geert & Connie