de laatste loodjes - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu de laatste loodjes - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Dyon

15 Oktober 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

Gisterenavond zijn we ons te buiten gegaan en hebben een driegangenmenu voor € 9,50 per persoon besteld, inclusief water. De wijn hebben we zelf besteld. Een heerlijke, gemaakt van de Mencia druif.
Als echte Hollanders hebben we nog geprobeerd restitutie te krijgen voor de niet genoten huiswijn die bij het menu zat maar de dame in kwestie was onverbiddelijk. Een echte aderlating op ons dagbudget!!!!
Toen we vanochtend aan onze laatste etappe begonnen was het droog en hadden we zelfs zon op onze ruggen. Helaas moesten we om 11:30 uur onze regenspullen aantrekken en die hebben we de hele dag aan moeten houden.
Rond 15 uur zijn we in Santiago de Compostela gearriveerd en het was droog bij binnenkomst. Voor de kathedraal werden we zingend binnengehaald door grote groepen kinderen en een 'beter wetend' echtpaar uit Bussum waar we geforceerd afscheid van genomen hebben.
We zijn er. We hebben het gehaald!
Vanavond gaan we een goed glas wijn drinken op onze prestaties.
Nu eerst douchen en weer warm worden in ons klein maar gezellig Hostelletje, midden in het oude centrum.

• 15 Oktober 2016 - 17:34

Leonie:

Dit moet goed voelen! Wat heerlijk. Geniet nog een paar dagen van de omgeving en het regenachtige weer

• 15 Oktober 2016 - 17:57

Lieke:

Goed mannen Een prachtige prestatie Nu lekker genieten van Spanje een goed glas wijn en tapas In Nederland horen we wel al jullie verhalen Adios Muchos Besos uit warm Alcossebre Fons #Lieke

• 15 Oktober 2016 - 18:24

Anneke Van Den Hout:

Super gedaan! Ik heb er ook erg van genoten!
    Veel plezier deze laatse dagen samen!

• 15 Oktober 2016 - 19:33

Claude & Marjan:

Grandioos Compostelagangers, een ervaring rijker. Ondanks forse klimpartijen en het vele nat zijn jullie toch snel in Santiago gearriveerd. Proficiat en pak er nog eentje, nee 2 of we ge kunt hebben. Groeten van ons, doei........

• 15 Oktober 2016 - 21:35

Resi:

Een Tour met pieken en dalen.
    Een tocht met fysieke en geestelijke inspanning die jullie ieder voor zich, geleverd hebben.
    Met een ervaring en mooie herinneringen.
    Hoop dat de voortzetting van de ervaring van deze tocht,een betekenis heeft en zal hebben in het dakelijks,gewone leven !
    Trots op jullie!
    Resi

• 16 Oktober 2016 - 10:39

Wim En Bernadette:

Een uitdaging die zijn bestemming heeft bereikt.
    De weg er naar toe is velen malen mooier dan de aankomst.
    Geniet in het leuke oude centrum met zijn leuke eethuisjes met een goed glas wijn op jullie prestatie!
    Groetjes.

• 16 Oktober 2016 - 22:01

Hjm De Bont:

Jongens wij hebben heel veel bewondering. voor jullie ik vraag me zelf af of er bij julljullie tocht van dag tot dag gevolgd en hebben bewondering voor julliie doorzettingsvermogen. ik vraag mezelf af hoe de emotie was toen jullie in santiago de compostella aankwamen ik hoop dat jullie een goede terugreis krijgen .tot overmorgen\

hein